[O1] Bita śmietana w zbiorniczku wyrównawczym po uszczelniac

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • actchris
    Drive
    • 2014
    • 53

    [O1] Bita śmietana w zbiorniczku wyrównawczym po uszczelniac

    lejci lejcie ile wlezie a pozniej rozpacz bo tyle kosztoje
  • majuDJ
    Rider
    • 2012
    • 464

    #2
    [O1] Bita śmietana w zbiorniczku wyrównawczym po uszczelniac

    Zaobserwowałem u siebie wyciek płynu chłodzącego jakieś 400ml ns 500km. Z braku czasu na naprawę sięgnąłem po uszczelniacz do chłodnic Prestone.Wszystko zrobiłem według instrukcji z pudełka, no poza tym, że chciałem czekać aż się silnik nagrzeje na biegu jałowym tylko pojechałem 4km. Po wszystkim jeszcze silnik pochodził na wolnych obrotach z 10minut. Patrzyłem pod maską płyn ładnie się wymieszał i miał jednolity kolor płynu G12. Ale moja radość nie trwała długo , przejechałem jakieś 200km i zaglądam pod maskę, a zbiorniczek zapchany pianką o konsystencji bitej śmietany, że nie sposób odczytać poziomu płynu. Czy w takim razie płyn uciekła zbiorniczkiem że tu się skupił w tym miejscu uszczelniacz, jak jeszcze dzień wcześniej zbiorniczek był czysty? Jak zrobić płukankę całego układu chłodzenia i czym to zrobić?

    Skusiłem się na ten Prestone uszczelniacz bo kiedyś mi pomógł w Audi A4 B5 1.9TDI AHU, a teraz tylko zrobiłem sobie bajzlu.
    http://www.euromove.pl

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      majuDJ, płyn ucieka przez nieszczelność, czy po prostu go wyrzuca?

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • majuDJ
        Rider
        • 2012
        • 464

        #4
        Chyba przez nieszczelność, co zbiorniczek czy korek wyrównawczy do wymiany?
        http://www.euromove.pl

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez majuDJ
          Chyba przez nieszczelność, co zbiorniczek czy korek wyrównawczy do wymiany?
          Albo wyrzuca płyn przez nieszcelność w układzie, albo masz uszczelkę pod głowicą do roboty i wtedy wyrzuca przez zbiornik wyrównawczy.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • majuDJ
            Rider
            • 2012
            • 464

            #6
            Nie ma żadnych objawów uszczelki pod głowica. Nie ma szlamu pod korkiem oleju ani też olej nie dostaję się do zbiorniczka,
            http://www.euromove.pl

            Komentarz

            • kabanos
              RS
              • 2011
              • 4544
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Zamieszczone przez majuDJ
              Nie ma żadnych objawów uszczelki pod głowica. Nie ma szlamu pod korkiem oleju ani też olej nie dostaję się do zbiorniczka,
              Jednak płyn gdzieś ucieka. Jeśli przez korek zbiorniczka, to duże prawdopodobieństwo UPG. Nie ma bąbelków w zbiorniczku, węże nie robią się tawarde?

              >>>moja srebrna kombi strzała<<<

              Komentarz

              • majuDJ
                Rider
                • 2012
                • 464

                #8
                Nic z tych rzeczy.
                http://www.euromove.pl

                Komentarz

                • kabanos
                  RS
                  • 2011
                  • 4544
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  To musisz w takim razie zdiagnozować, którędy ucieka.

                  >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                  Komentarz

                  • majuDJ
                    Rider
                    • 2012
                    • 464

                    #10
                    Mechanik powiedział, że Prestone uszczelniacz nie jest mieszalny z płynem G12 i dlatego takie efekty.
                    http://www.euromove.pl

                    Komentarz

                    • pekool
                      Rider
                      • 2012
                      • 321
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      kolego jak nic uszczelka pod glowica ma przemuchy, tez tak mialem co kilkaset km musialem pol litra dolac. Wymiana uszczelki pod glowica zlikwidowala problem. 1.9 tdi asv
                      pekool

                      Komentarz

                      • majuDJ
                        Rider
                        • 2012
                        • 464

                        #12
                        Zamieszczone przez pekool
                        kolego jak nic uszczelka pod glowica ma przemuchy, tez tak mialem co kilkaset km musialem pol litra dolac. Wymiana uszczelki pod glowica zlikwidowala problem. 1.9 tdi asv
                        Jaki to był koszt u Ciebie? Uszczelka + robocizna? Miałeś olej w zbiorniczku wyrównawczym? Bo u mnie ani jednego z tych objawów nie ma, które by wskazywało na uszczelkę.

                        biały dym (para) wydobywający się z rury wydechowej – zaznaczam, że wydobywanie się białego dymu z układu wydechowego jest normalnym objawem podczas uruchamiania silnika (jazdy samochodem) w niskich temperaturach otoczenia,
                        jasny nalot (o konsystencji masła) na korku wlewu oleju silnikowego,
                        plamy oleju w zbiorniczku wyrównawczym płynu do chłodnic,
                        częste przegrzewanie się silnika,
                        spaliny (bąbelki powietrza) pojawiające się w zbiorniczku wyrównawczym podczas zwiększania obrotów silnika.

                        U mnie nic z wyżej wymienionych nie ma.
                        http://www.euromove.pl

                        Komentarz

                        • bolo123
                          Classic
                          • 2013
                          • 10

                          #13
                          Zanim będziesz bawił się w niepotrzebne (mam nadzieje) naprawy to wypłócz układ.. wylej to ustrojstwo zalej ze dwa razy zwykłą wodą.. pianka koloru brązowego? miałem podobny problem w megane i było spowodowane zmieszaniem się płynów chłodniczych i wyszła nie przyjemnie kolorystyczna pianka aż cały zbiorniczek pozapychany był.. układ wypłukałem dwa razy i po problemie

                          Komentarz

                          • majuDJ
                            Rider
                            • 2012
                            • 464

                            #14
                            Pianka kolor różowego taki jak ma kolor płyn G12. Zobaczymy we wtorek ma zaglądnąć mechanik.

                            [ Dodano: Pon 01 Lip, 13 23:15 ]
                            Panowie ratujcie. mechanik sprawdził chłodnice węże i wszystko ok. Test na obecność spalin nie wykazał obecności ich w układzie chłodzenia. Mówił, że sprawdzi jeszcze jutro pompę wody czy nie przecieka. Czy w takim wypadku decydować się na wymianę uszczelki?

                            [ Dodano: Sro 03 Lip, 13 17:32 ]
                            Auto u mechanika, jednak UPG całość zabiegów z planowaniem itp uszczelką pod zaworami, zalanie płynu G12 ma się zamknąć w 1000zl. Temat do zamknięcia
                            http://www.euromove.pl

                            Komentarz

                            Pracuję...